Известие

Collapse
No announcement yet.

alfaromeo 33 1.7 94g. или "Да "нахраним" Alfa

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dimitar zlatarev
    бяхме точни по продажбата 1 стотинка не сме смъквали от цената а вие казахте че няма проблеми само стартера малко проблемче вие така казахте а досега сам сменил
    изпарител скоростна кутия въздушен филтър масло ремък филтър за клапана реле за запалване амортесьори прахоуловител(не че знам кво е тва) дискове накладки което е равно на 1300лв досега.а не е и само тва колата пак прави проблеми с паленето ся ми казаха че е от алармата неможело да я изклучват щото била свързана кам всичко в колата поне ми кажете как да я оправя щото вече ми излезна мн иначе колата е зверче на патя
    Колега, не се разбира кой какво ти е казал, но ако споделиш повече информация за колата и какъв точно и е проблемът, ще се постараем да ти дадем съвет кой колкото може. Какъв е по-точно проблемът ти с паленето?
    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
    sigpic

    Comment


    • #17
      казахами че проблема е че динамото не ми зарежда и че все ми бил слаб ак,мулатора купих нов акумулато и като загрее пак неще да запали после ми казаха че е от алармата че била неква американска и била сварзано кам всичко по колата и биле изгорелиу некви кабели и постоянно давали накъсо и че махането щяло да отнеме доста време а и не се знаело дали ще може изобщо(а пак за пари не ми се мисли)а сега пали когато е студено а когато загрее пали с мн зор(ако запали)като тръгна някъде с нея нея гаса кво да правя вече незнам

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dimitar zlatarev
        казахами че проблема е че динамото не ми зарежда и че все ми бил слаб ак,мулатора купих нов акумулато и като загрее пак неще да запали после ми казаха че е от алармата че била неква американска и била сварзано кам всичко по колата и биле изгорелиу некви кабели и постоянно давали накъсо и че махането щяло да отнеме доста време а и не се знаело дали ще може изобщо(а пак за пари не ми се мисли)а сега пали когато е студено а когато загрее пали с мн зор(ако запали)като тръгна някъде с нея нея гаса кво да правя вече незнам
        Колега не знам къде е Крумово ,ама като знам в какви филми съм се вкарвал с моята 33-ка в Шумен поради това че е пълно с идиоти които се наричат монтьори ,при това е ставало въпрос за елементарни неща,искрено ти съчувствам.Истината е че трябва истински монтьор да ти погледне колата.
        Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
        Alfa 159 2.4 jtdm

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от vencialfa
          Първоначално публикувано от dimitar zlatarev
          казахами че проблема е че динамото не ми зарежда и че все ми бил слаб ак,мулатора купих нов акумулато и като загрее пак неще да запали после ми казаха че е от алармата че била неква американска и била сварзано кам всичко по колата и биле изгорелиу некви кабели и постоянно давали накъсо и че махането щяло да отнеме доста време а и не се знаело дали ще може изобщо(а пак за пари не ми се мисли)а сега пали когато е студено а когато загрее пали с мн зор(ако запали)като тръгна някъде с нея нея гаса кво да правя вече незнам
          Колега не знам къде е Крумово ,ама като знам в какви филми съм се вкарвал с моята 33-ка в Шумен поради това че е пълно с идиоти които се наричат монтьори ,при това е ставало въпрос за елементарни неща,искрено ти съчувствам.Истината е че трябва истински монтьор да ти погледне колата.
          Ами аз това нещо го разправям от край време, но няма кой да чуе(по-точно не иска),но то си е за него де.Иначе съм се нагледала как всеки се прай на разбирач и многознайковец.Обаче майстора е много важен -ключов показател за благосъстоянието на една Алфа.Майстора е този който може да накара една 33-ка да захвърчи и да запее,когато знае как и то с елементарни похвати(каквито са Лисанчо(София) и Миташки(Пловдив)), а също"майстора " е този който може една добра 33-ка да я кастрира и осакати безвъзвратно и да я превърне в една спъната куца акула.Във втория случай визирам пишман-майсторите.Слава богу,аз се опазих от тазкива,защото го схванах тоя важен принцип още когато си взех първата 33-ка (2003г).И така си реших проблема веднъж за винаги, а на който му харесва да си правят експерименти с неговата Алфичка -на добър час Всеки сам избира

          Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
          Втора национална среща на 155

          Comment


          • #20
            Милена, права си за това, но предполагам че голяма част от хората, които гледат да си поправят сами колата имат и финансови съображения за това. Все пак това са евтини коли /не са много евтини за поддръжка/ и много хора ги карат понеже не са им стигнали парите за по нова кола, или за Германско /това са мои наблюдения/. Другият фактор, който кара хората да избягват ходенето на майстор е наличието на некадърни такива. Ако попаднеш на някой такъв, губиш вяра в тях. А пък ако си и от провинцията вероятността да намериш човек, който разбира от 33ки е минимална.

            Но като са се изчерпили възможностите, събери пари и иди при Лисан или Боби например. Останал съм с впечтлението, че когато опре до жици, майсторите бягат от проблемът като таксиджия от къса дестинация. Много диагностика и накрая се сменя нещо дребно и евтино. Много труд, а накрая не върви да искаш много пари за него. На мен наскоро ми взеха 30лв за изолиране на кабела от алтернатора до акумулатора. Звучи много на пръв поглед, ама си иска диагностика и те спасява от проблема, така че всъшност аз бях доволен от цената.
            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
            sigpic

            Comment

            Working...
            X